۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۰۰۷۲۱
آیت الله غروی در دیدار طلاب و اساتید حوزه:

شورای عالی نسبت به رهنمودهای رهبری بی تفاوت نیست|لزوم تدریس گام دوم در حوزه

شورای عالی نسبت به رهنمودهای رهبری بی تفاوت نیست|لزوم تدریس گام دوم در حوزه
عضو شورای عالی حوزه های علمیه تأکید کرد که جامعه مدرسین و شورای عالی نسبت به رهنمودهای رهبر انقلاب بی تفاوت نیستند و بر اساس وظیفه خود عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم امروز با آیت الله سیدمحمد غروی عضو شورای عالی دیدار کردند.

طلاب و اساتید در این دیدار از آیت الله غروی برای حضور و حمایت از تجمع فیضیه در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

آیت الله غروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در  این دیدار با تشکر از طلاب و اساتید حاضر گفت: تجمع روز یکشنبه فیضیه لازم و ضروری بود؛ غیر از کارهای عملی که باید صورت گیرد مانند این تجمع که انجام شد، کار تبیینی نیز باید انجام شود.

وی افزود: خود بنده پیگیر شدم که شرح خوبی بر بیانیه گام دوم انقلاب نوشته شده شود و به صورت کتاب درسی یا از راه های مختلف به طلاب آموزش داده شده و امتحان گرفته شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهار داشت: بنده به آقایان پیشنهاد دادم  که در دروس حوزه دستاورد های انقلاب آموزش داده شود، تا مشخص شود قبل از انقلاب چه بودیم و بعد از انقلاب به په پیشرفت های بزرگی دست پیدا کردیم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین آنچه تشخیص می‌دهند وظیفه است به آن عمل می کنند، هم جامعه مدرسین و هم شورای عالی نسبت به مواضع رهبر معظم انقلاب حساس بوده و بی تفاوت نیستند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات جامعه مدرسین مسائل روز بحث می شود و اعضا با نامه، تماس با مسؤولان یا با دادن اطلاعیه ورود پیدا می کنند و و ظیفه خود را انجام می‌دهند.

محمد قمین
ارسال نظرات